o-len-ka portal

Temat: utylizacja sprzętu elektronicznego
slyszalem ze wladek zbiera taka elektronike i ja przetwarza w odnawialne zrodla energi.mowil ze konstruuje polska brudna bombe
Źródło: forum.brwinow.pl/viewtopic.php?t=993



Temat: jaki gaz
...i lanosami. Będziesz właścicielem kolejnej zagazowanej Bumy, co jest totalną profanacją. Może być gorzej, pewnie, wyobraź sobie śmiech na zlocie, ktory wzbudzi M3 LPG Pogódź się z cena 40 zł za 100 km Kolego sympatyczny muszę Cię zmartwić, tylko obiecuj że się nie zamkniesz w sobie, za kilka lat zniknie z zasobów naturalnych cos takiego jak ropa naftowa; na świecie juz od dłuzszego czasu wykorzystuje sie i udoskonla coś takiego jak odnawialne źródła energi, min. gaz jest w śród nich. co do tego twojego "prestiżu" też go stracisz prędzej czy pózniej.... a mówienie że bedziesz kojarzony z "Polonezami, o plami astrani i lanosami" jest dziecinadą nie mająca odbicia w rzeczywistości. Ja się pogodziłem że na gazie przejade za 40 zł 200 km. sorry za OT jedynakk zakładaj sekwencje. pozdr.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51452


Temat: Szkoła TRiL czy Rolnictwo
...i budowa maszyn na moim wydziale szła razem równocześnie uczulismu sie tego samego moze w mniejszym wymiarze godzin ale stopień podobny i oni maja papier porzadny a po TRiLu masz całę gów... . róznica polegała na tym ze nam dochodziły jakieś śmieszne produkcje zwierzęce roślinne z których i tak sie człwiek nic nie nauczy, bo to tylko przedmiot informacyjny. jedyna rzacza jaka jestem zadowolony z tych studiów to specjalność ja mam akurat energetyka i odnawialne źródła energi, teraz bym poszedł na typowa mechanikie gdzies na polibudę i nie zawracał sobie głowy TRiLem. według mnie to nie dorobiony kierunek. praktycznie nic więcej o mechanizacji sie nie dowiesz. Mechanizator jaki masz tytuł po TRiLu???
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=18085


Temat: Wspolprace z producentem lub dystrybutorem zestawów solarnyc
kolombo!!! z tym że systemy solarne to nie solaria:P chodzi o kolektory słoneczne, odnawialne zrodla energi i takie tam, ciepla woda za free przez 8 mc w roku!!! co do 1 wypowiedzi to faktem jest że produktu w zasadzie niewiele sie rożnia i tak jak piszesz z pierwsza firma juz jest troszke pozamiatane:/
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=19963


Temat: Supeł na lince
Musisz to rozwiązać bo pęknie. Jak się nie chce "rozsupłać" - najlepszy patent to linka do buzi i żuć kilkanaście minut, powinno puścić. Groszek, ty studiujesz jak się domyślam polonistykę ? Niestety nie trafiles Studiuje Energetyke i odnawialne żrodła energi
Źródło: kiteforum.pl/forum/viewtopic.php?t=24343


Temat: <<najlepsze prace>>
Najlepsza robota to teraz. Lacze to co umiem (IT admin) z tym co studiowalem i lubie ( odnawialne zrodla energi) - projektowanie systemow nadzoru elektrowni slonecznych. Firma spoko, dbaja o pracownikow, maja etyczna polityke, kasa duzo lepsza niz poprzednio, moge przychodzic w szortach do pracy, najnowsze kontakty z branzy itd. Do tego jeszcze dorabiam zdalnie na 1/4 etatu w na polskiej uczelni. Tylko czasu malo zostaje...
Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=33032


Temat: Elektryk, Może coś innego
Witam, Mam 18 lat za 2 lata kończe technikum, o profilu Elektryk Odnawialne źródła energi i moje pytanie jest czy jest w angli jakaś praca na takim stanowisku ? Miasto w angli obojętnie xD Ile płacą na godnzikę za taką prace Angielski trochę znam xD Piszcie, Może być coś innego na początek sprzedawaca w sklepie McDonald, Co można robic innego z zawodem elektryk w anglii ?
Źródło: gbritain.net/forum/viewtopic.php?t=5870


Temat: ŻYDZI
...preznie ruch patriotyczny i zdroworazsadkowy oraz ekologiczny.Ten ruch glosi otwarcie aby zaniechac trucia naftowymi spalinami nawoluje do przechodzenia na energie sloneczna i wodorowa ktora jest juz uzywana w wielu modelach samochodow i innych silnikach .Buduje sie ogromne baterje sloneczne ktore dostarczaja ogromna energie do calych fabryk i osiedli (sam taka widzialem ) .Problem w tym ze panujaca tz Mafia paliwowa ciagle dusi i dlawi takie ekologiczne czyste i odnawialne zrodla energi.Dlawienie polega glownie na koniecznosci uzyskiwania przeroznych zezwolen ,licencji ,glejtow,zatwierdzen,potwierdzen, koncesji i aprobacji z roznych innych instytucji a przedewszystkim poteznych oplat podatkowych (VAT) i ubezpieczeniowych oblozonych procentami i odsetkami.Jak bylem w Polsce to zlyszalem ze jeden polak ktory dorobil sie w USA troche grosza i kupil i kupil witrakow do produkcji pradu.Po powrocie do Polski...
Źródło: forum.michalkiewicz.pl/viewtopic.php?t=16031


Temat: Sortowanie śmieci
Dla mnie ekologia to sposób na biznes pod przykrywką szczytnych ideałów nie mówię tu o takich rzeczach jak sortowanie śmieci czy odnawialne źródła energi bo to jest akurat dobre, ale o to co robią ci ekoterroryści z "grin pisu" (nie chciało mi sie szukać poprawnej pisowni) ludzi zalewa, a oni nie chcą uregulować biegu rzeki bo wylewiska mogą byc prawdopodobnie siedliskiem czegoś tam(Prawdopodobnie to może w ziemię kometa uderzyć dziś czy jutro albo skończy się moda na sukces w tym stuleciu)czy idioci wieszający się na drzewach bo nie chcą dopuscić o...
Źródło: nasze-forum.pl/viewtopic.php?t=1500


Temat: ZZM w Stalowej Woli ogłasza upadłość - 600 osób na bruk
czyli w stalowej jest zwykła elektrocieplownia która wykorzystuję wodę z rzeki do chłodzenia... ale czytalem że mieli podjac jakieś inwestycję w odnawialne źródła energi Biomasę...
Źródło: lja.pl/lja/viewtopic.php?t=2466


Temat: Praca Dyplomowa ???? Troszkę pilne :-)
Ja tam stawiam na kombajn do zbierania wisni :D albo nie, lepiej zeby zbieral i wisnie i orzeszki ziemne ;) A tak na powaznie to ten pomysl z MP3 jest niezly, ale troszke pracochlonny. No ale mash troszke czasu na zrealizowanie tego pomyslu. Ja tam jak dobrze pamietam to pisalem prace dyplomowa na temat: " Odnawialne Zrodla Energi" LOOL ;) Dostalem z niej 5 ;P
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=9325